L.

London. Kan inte riktigt fatta det men imorgon 9.40 drar jag faktiskt iväg från Sverige för några dagar. Jag drar här ifrån för att få se något annat, uppleva nya saker, njuta på annat håll. Jag och min kära vän Hanna ska tillsammans spendera 3 nätter i käraste London. Detta, vilket blir min första resa dit, kommer bli grymt. Jag är väldigt förväntansfull och lycklig. SHIT! snart kliver vi in på Skavsta flygplats i Nyköping, rör oss mot incheckningen för att checka in för att påbörja våran resa mot himlen. he he nae okej inte direkt kanske, men nästan ..
sjukt underbart ska det bli att få se London. Uppleva Londons godbitar. Sevärdheter, shopping, matställen, pubar, uteställen och allt annat. om sisådär 14 timmar har vi klivit på planet och är redo för att lyfta ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello :) jag jobbar imorgon men tror faktiskt jag kan på torsdag! kan höra av mig imorgon? :)

2010-09-07 @ 19:06:39
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0