sommarnatt, när jag glider fram på gatan.







1,2 och 3 .. !


                      


suddiga bilder? jo tack, jag vet. tyvärr. insåg det nu när jag skulle lägga upp dom. måste leta efter min kamera laddare, den är spårlöst borta. så bilderna är tagna med mobilen. men äsch värre bilder har ni väl sett i era dar´. Jag var bara tvungen att lägga upp dom, så att ni kunde beskåda dessa underbara bilder. underbara sommar bilder. ni får liksom försöka tänka bort att de är lite suddiga här och där. vissa värre än andra. De är fina endå. sommarbilder är alltid fina. inte sant? 
I tisdags var en underbar sommardag, så ut och dricka drinkar var vad som gällde! såklart. vi var ett härligt gäng som gick till trädgårn för att mysa och umgås i sommarvädret. 12 stycken tror jag, att jag kom fram till att vi var. vi blev bara fler och fler under dagens lopp och tillslut var vi ett helt härligt gäng, somsagt.

sena ankomster, hämtning av folk, letade parkeringsplats, hysterisk passagerare. ja, vägen dit var inte helt felfri. men det är ju det som gör allt. så länge man har kul så. och det hade vi kan jag lova. låg nästan dubbelvikt av skratt under slutet av bilturen. haha. 

det dracks rose, drinkar och cider på trädgårn. sen gick en del av oss vidare till Bishops där drinkarna fortsattes att beställas in. både 1, 2 och 3 stycken. Vi hann även med en snabb sväng till Delhi och sen natt käk på Mc Donalds. sen tog Svalle och jag en promenad hemmåt runt 12.00, då kännde vi att det var dags att försöka gå och lägga sig. då vi skulle upp och lämna datorn i skolan 8.30.
Puh! jobbigt. att. gå. upp. dagen. efter.  


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0