BARNENS DAG.

Min lördag har spenderats i brunnsparken, Söderköping. Hela dagen har vi hängt där, alla coola people i LILLFOT.  Den unika klassen kallad Lillfot. Nu låter detta säkert som att jag går på ett dagis och är tre år, där min dagisavdeling heter Lillfot. Men ack så fel, så är inte fallet. Utan Lillfot representerar i själva verket en klass med Hotell- & restaurangare. en härlig bunt folk om jag får be. Sen kan jag definitivt hålla med er när ni antagligen tycker att John Bauer gymnasiet är lite udda i detta. Lite speciella är dom ju allt när de döper alla olika klasser just efter "dagisnamn" så som Tomten, Bergatrollet, Humpe, Älvan, Greven, Trollgubben och Sagoprinsen t.ex. Man tycker ju endå att man kommit så pass mycket längre än dagis liksom. Men det är ju det som gör skolan unik. Varför inte sticka ut istället för att vara som alla andra och heta HR2a eller liknande. Vi är lite bättre än alla andra helt enkelt. Thats it! =)

Iallafall vi har varit där idag med klassen + en It-media klass från skolan. vi har haft ett café där vi sålt massa goda kakor, sålt glass, sockervadd, popcorn och så grillade vi hamburgare. Dagen blev mer lyckad än vad jag hade vågat hoppas på. Jag körde till söderköping fram och tillbaka. Men Hanna med i bilen dit och Jocke, Anton och Hanna på vägen hem. Vi rockade loss ordentligt kan jag lova, med East Fm på hööögsta volym. Sådan härlig känsla! 
Blir att åka mer bil imorrn, då tar vi en sväng ut till Kolmården. Jag, Felix och Elsa, för att hämta våra kläder vi ska ha i sommar när vi jobbar.
   

Lite gamla bilder;

   

Jag & Felix när våran grupp var och intervjuade på
restaurang Durkslaget.




Jag, Felix och Svalle. (: haha, så jävla rolig bild om man kollar noga. 
Alla tre gör helt olika saker. 



Jag och Amanda (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0