.. det blev som jag trodde, en helg full av äventyr.

min söndag har varit väldigt slapp, knappt varit utanför dörren idag. sov till 13.00 och de är inte likt mig. men de har varit en fullspäckad helg med lite sömn, så det behövdes. drog till och med ur min telefon jag har i mitt rum, ifaaall någon skulle få för sig att ringa och råååka väcka mig. vill någon nått, så tyckte jag att dom kunde få ringa och väcka resten av familjen. sjysta klubben, men äsch. så sammanlagt har jag sovit 12 timmar inatt! skönttt för mig.

min helg har innehållit trevligheter hos Almin med Freja, reptil-expo i borgen och festination hos Hanna. Vi var lite tjejer som fick god mat hos Hanna då hon fyllt 18 för ett tag sen. Blev en riktigt trevlig kväll med god dricka, nostalgi musik i massor och bra sällskap.     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0