moaa 18



en gammal bild på felicia och moa.


idag har jag bara varit hemma. idag var första dagen på två dagar som jag var hemma (på kvällen). i torsdags sov jag som sagt hos Freja med Amanda också. Sen igår så var det 18-års fest hos Moa i Lindö. Goda grillade hemmagjorda hamburgare, med bröd, pomme och massa grönsaker till. mums (:

Så vi drack och åt god mat hos henne, sen tog vi bussen in till stan runt 23.00 och drog oss ner mot Hugo. Vi som skulle ut. rättaresagt vi som hade åldern inne. det hände lite skit, så kvällen blev inte riktigt som jag hade hoppats på. Men hade kul med Moa och Alle inne på Hugo så länge det varade iallafall. =) 
sen hämtade mamma upp oss vid hugo runt 02.00 när vi alla tre hade tröttnat och ville hem. så då skjutsade vi hem båda två och sen åkte jag hem direkt till sängen. såå skönt! =) välbehövligt efter en natt med lite sömn dagen innan. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0