off to work.


precis ätit lite frukost, kladdat på lite turkost nagellack och ska snart hoppa in i duschen. Idag är det dax för jobb, som alltid, på måndagar. Idag ska jag jobba över litegranna också. gör inte mig nått, just more money honey! 
Ser fram emot den här veckan. Kan det bli slappare? ae tror ej så. 

mån- ledig som alltid. vilket betyder jobb som vanligt.
tisdag- föräldrakväll på skolan. vi ska servera släkten på tre-rätters. då börjar vi senare och ska vara där påkvällen istället.
ons- kompledig för tisdagen. så då jobbar jag på kvällen.
torsd- röd dag.
fre- klämdag.

alltså så är jag i skolan bara 1 gång den här veckan. och det är ju föräldrakvällen vilket betyder att det inte är någon tråkig och jobbig lektion. Har sovmorgon heeela veckan också! man tackar. =)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0