ROADTRIP Kolmården.




Idag åkte vi på en roadtrip till sommarens place to be. Där vi kommer hänga största delen av sommaren. alltså Kolmårdens djurpark. Jag var chaufför i min lilla goding till bil och med mig hade jag Fimpen och Elsa som passagerare. Vi skulle till Kolmårdens Centrallager för att hämta våra arbetskläder, vilket visade sig vara utav en riktigt het man. Vi kommr leva i dessa kläder, ordagrant. Vi kommer skratta, gråta, svettas, kämpa och så mycket mera.

Sol, brygga och glass. Solen stekte rent ut sagt, så vi kunde bara inte låta bli att stanna för att köpa en glass. Vi stannade vid campingen i krokek och köpte oss en varsin italiensk hemgjord glass. Sen stekte vi på bryggan i över 1,5 timme innan vi rullade hemmåt mot Norrpan igen. Superhärligt väder. Sen åkte jag direkt till mormor där resten av familjen var för att fira mors dag. Älskar att köra bil, vilket jag fick göra en bra bit idag. så underbart, speciellt i det här fina underbara vädret. solbrillorna på och musik på högsta volym, så är det bara att köra sen! Underbart. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0