when you smile like that.


NU ÄR MAN LEDIG I 6 DAGAR DÅ! =)
Kan nästan inte förstå det. Är som sagt ledig i 6 dagar nu, fram till tisdag. GILLART! 
Funderar hur jag ska göra med morgondagen. Ska jobba 16-21.45 och sen direkt vidare till Felix eventuellt. Fira honom. Blir förfest hos honom och sen vidare till Hugo isånnafall =) trevligt.

Funderar på vad jag ska göra innan jobbet. Vill gå en lång promenad, typ runt strömmen, vill sola och vill gå ner till stan och se om jag hittar någon ny mobil. Få lite färg på kroppen och röra på mig skulle inte vara fel alltså. Hum, tror jag går en promenad och tar en solning på vägen hem sen, bli bra!
Behöver plugga med. Aja, de får bli när det blir.  
Sen blir det Storstaden på torsdag med familjen med. Skulle tydligen till något stort köpcentrum där med 200 butiker. Inget mig emot. Klart jag hänger med!  



Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och njuta av ledigheten. =)    

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej sofie :)

Mitt schema var helt okej, fick mycket tider vilket var bra :) ditt då? hoppas vi jobbar samtidigt någon gång :)

2010-05-12 @ 21:39:15
URL: http://feliciasplaccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0