working nine to five.



Klippt upp skåp (med huvudnyckeln = Mr bulltsax). tjaffsat med en gubbe. typ. Ätit Marabou Nonstop. pluggat. städat. typ det min lediga dag innehållit. eller ledig och ledig, från skolan iallfall. Har jobbat 16.00-21.45 på friskis.

Gick brabrabra men var väldigt lungt. de flesta skötte sig själva liksom. de tränade på och kämpade. var så sugen på att träna jag med. Varför ska jag vara som mest sugen på att träna när jag verkligen inte kan. Kännde att det var lite svårt att jobba och hålla koll på hela stället + träna, samtidigt liksom. men varför är jag inte sugen när jag kan och tycker att jag borde träna. ska nog satsa på att köra Karins Skivstångs-pass på måndag. Roligt pass + att det är så väldigt skönt efteråt.  =)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0